
Sosyal medya aracılığıyla ortaya atılan iddialara göre, alışveriş merkezlerine girişte vatandaşlardan bir ayakbastı ücreti talep edilmesinin planlandığı belirtiliyor. 1 TL olarak ifade edilen bu giriş ücretinin, gerçekten uygulanıp uygulanmayacağı ise belirsizliğini koruyor. AVM’lere girişte alınacak ücretin AVM’lerin giderlerini karşılamada kullanılacağı da başka bir iddia.
(Ayşe Candan)